Mikähän ylen sarja on kyseessä, katsoin areenasta toissapäivänä kaksi jaksoa sarjaa, joka nimien perusteela on islantilainen. Siinä löytyi ruumis, joka oli 14…

Kysytty

Mikähän ylen sarja on kyseessä, katsoin areenasta toissapäivänä kaksi jaksoa sarjaa, joka nimien perusteela on islantilainen. Siinä löytyi ruumis, joka oli 14-vuotiaana kadonneen Hannan (sukunimessä oli -dottir) ja asiasta järkyttyivät kaveriporukka, joilla oli selkeästi joku salaisuus. Yksi näistä kavereista on Karlotta, joka työskentelee hoitajana ja omaa päihderiippuvuuden, josta on kuivilla.

Tv:n sovellus ei ollut krijautuneenä, niin ei tallentunut katsottu, enkä löytänyt enää katsottavaksi tätä, olisiko voinut jo poistua ja olla niin huonoa tuuria?

Vastaus

Vastattu

Yle Areenassa on tällä hetkellä katsottavissa yksi islantilainen rikossarja: Mustaa hiekkaa. Siinä rikoskomisario Anita palaa kotiseudulleen, josta löytyy nuoren naisen ruumis.

0 ääntä

Kommentit

Areenasta on nykyään vaikea löytää mitään - pitää suunnileen tietää ohjelman nimi, eikä sitä siltikään välttämättä löydy. Valitettavan surkea tämä uusi palveluversio - entisessäkin oli sotkua, mutta tämä uusi on todella aikaa viepä ja turhauttava.