Otsikko
Mikähän mahtoi olla se kuvakirja ehkä 70-luvulta, jota lapsena luin, siinä oli eri eläimiä aukeamittain muistaakseni, maatilan ympäristöstä. Erityisesti on…

Kysytty

Mikähän mahtoi olla se kuvakirja ehkä 70-luvulta, jota lapsena luin, siinä oli eri eläimiä aukeamittain muistaakseni, maatilan ympäristöstä. Erityisesti on jäänyt mieleen sorsa/ankkaemo, joka on tehnyt pesän heinikkoon/kaislikkoon, koska vihreä on hyväksi poikasten silmille, näin siinä jotenkin luki. Löytyisikö/muistaisiko joku tämän kirjan? Voi olla vanhempi tai uudempikin kuin 70-luvun, kaunis ja värikäs kuvitus kirjassa oli.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monet lasten kuvakirjat sijoittuvat maatilan eläinten maailmaan, joten kirjan löytäminen oli hankalaa. Muistaisiko joku lukijoista sen? Tiedon kirjasta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.