Mikähän lastenohjelma on kyseessä; sitä esitettiin Suomessa joltakin peruskanavalta aamuisin ainakin 2010-11 talvella ja siinä oli tosi menevä tunnusmusiikki…

Kysytty

Hei,

Mikähän lastenohjelma on kyseessä; sitä esitettiin Suomessa joltakin peruskanavalta aamuisin ainakin 2010-11 talvella ja siinä oli tosi menevä tunnusmusiikki. Muistaakseni siinä introssa lenteli taivaalla jokin lehmä tai possu ja olisikohan koko sarjakin liittynyt näihin eläimiin. Juuri tuon tunnusmusiikin vuoksi kyselen, kun muistan vain, että sitä hyräiltiin kaverien kesken paljon silloin.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä voisi olla Lehmä, kissa ja valtameri (La vache, le chat et l'océan, 2006), jota ainakin Nelonen näytti tuohon aikaan. Aika kivan svengaava tunnusmusiikki introssa on ja possua lukuunottamatta alkutunnari sopisi kuvaukseen aika hyvin.