Otsikko
Mikä vaikuttaisi suosituimmalta äänikirja jakelukanavalta ja millä kielillä kirjoja saa, varsinkin klassikkoja?

Kysytty

Mikä vaikuttaisi suosituimmalta äänikirja jakelukanavalta ja millä kielillä kirjoja saa, varsinkin klassikkoja?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastojen asiakkailla on pääsy neljään e-aineistopalveluun: https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Kirjat_ja_aanikirjat/Ohjeet_ekirja_ja_aanikirjapalveluihin(25244). Kotimaisia äänikirjoja löytyy Ellibs-palvelusta, ruotsinkielisiä Biblio-palvelusta, ulkomaisia (lähinnä englanninkielisiä) Overdrivestä ja Naxos Spoken Word Librarystä. Kaikista näistä neljästä palvelusta löytyy klassikkoteoksia äänikirjoina.