Mikä Simpsonit-televisiosarjan jaksosta mahtaa olla kyse? Kyseisessä jaksossa Bart Simson vie perheensä koiran kouluunsa, mutta se karkaa koulun katon rajassa…

Kysytty

Mikä Simpsonit-televisiosarjan jaksosta mahtaa olla kyse? Kyseisessä jaksossa Bart Simson vie perheensä koiran kouluunsa, mutta se karkaa koulun katon rajassa olevaan tuuletusjärjestelmään, mistä koulun vahtimestari lähtee sitä etsimään. Sitten vahtimestari tippuu sieltä tuuletusjärjestelmästä jonkun ihmisen päälle, muistaakseni koulutarjastajan päälle. Mikä mahtaa olla kyseisen jakson nimi ja monennessako Simsonit-sarjan kaudessa se esitetään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä kuvailtu Simpsonit-jakso on viidennen tuotantokauden yhdeksästoista jakso Ikävä rehtoria (Sweet Seymour Skinner's Baadasssss Song).