Mikä ötökkä? Löytyy varastosta muutamia sekä eteisestä.

Kysytty

Mikä ötökkä? Löytyy varastosta muutamia sekä eteisestä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisi olla jokin lensiäinen? koska on niin pienen kokoinen. "Varas- ja rosvolesiäinen voivat käyttää ravintonaan monenlaisia kuivia eläin- ja kasviperäisiä elintarvikkeita ja ne saattavat pilata näitä syönnöksillään ja ulosteillaan. Lesiäiset ovat yöaktiiviisia." Laji.fi

Kannattaa kysyä lähemmin asiantuntijoilta esim. Luontoportti.fi