Mikä on Tove Janssonin aikuisten romaani, nimessä oli ehkä jotain pettämisestä tai varastamisesta, jotain negatiivista kuitenkin. Materiaalia on niin paljon,…

Kysytty

Mikä on Tove Janssonin aikuisten romaani, nimessä oli ehkä jotain pettämisestä tai varastamisesta, jotain negatiivista kuitenkin. Materiaalia on niin paljon, etten löydä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanet Tove Janssonin kirjaa Kunniallinen petkuttaja.