Mikä on seuraavien Jules Vernen kirjojen oikea lukujärjestys?

Kysytty

Mikä on seuraavien Jules Vernen kirjojen oikea lukujärjestys? Yritin wikipediasta etsiä mutta ei löytynyt vastausta...

- Kapteeni Grantia etsimässä
- Kapteeni Grantin lapset
- Kapteeni Grantin löytyminen

Ja onko sarjaan vielä muita osia? Kiitos vastauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jules Vernen kirjoittama kapteeni Grantin etsinnästä kirjoittaman trilogian osien järjestys on seuraava:

Kapteeni Grantin lapset

Kapteeni Grantia etsimässä

Kapteeni Grantin löytyminen

Kyseessä on trilogia ja osia ei siis ole enempää.

Lasten ja nuorten jatko- ja sarjakirjat (toim. Anna-Riitta Hyvärinen ja Tuija Mäki, Avain, 2015)

http://prettylib.erikoiskirjastot.fi/lib4/src?PBFORMTYPE=01002&TITLEID=62913&PROFILESET=SNK3&DATABASE=4&DEPARTMENT=0&SORT=1&MAX=50&FMX=&FILETYPE=HTML&PL=0