Mikä on Jules Vernen teosten Kapteeni Nemo ja Nautilus ilmestysvuosi?

Kysytty

Mikä on Jules Vernen teosten Kapteeni Nemo ja Nautilus ilmestysvuosi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teokset ovat ilmestyneet alkukielellä 1869-1870 lehden jatkokertomuksena. Suomeksi ne julkaistiin ensi kerran yhteisniteessä Sukelluslaivalla maapallon ympäri 1916. Nide sisältää teokset Merten alitse, Kapteeni Nemo ja Nautilus.