Mikä on sen sadun nimi, jossa kerrotaan miksi ketun hännänpää on valkoinen? Mistä voisin löytää ko. sadun?

Kysytty

Mikä on sen sadun nimi, jossa kerrotaan miksi ketun hännänpää on valkoinen? Mistä voisin löytää ko. sadun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sadun nimi on hieman versiosta riippuen Kun kettu sai valkoisen hännänpään tai Ketun valkoinen häntä. Löydät sadun vaikkapa satukokelmasta Suomen lasten eläinsadut tai Suomen kansan satuja. Teosten saatavuustiedot voit tarkistaa pääkaupunkiseudun yhteistietokannasta osoitteessa https://www.helmet.fi.