Etsin satua jossa seikkailee Kukko Ukko, ja taivas putoaa...Lieneekö Grimmin veljesten satuja?

Kysytty

Etsin satua jossa seikkailee Kukko Ukko, ja taivas putoaa...Lieneekö Grimmin veljesten satuja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahtaako kyseessä olla Martti Haavion "Iloisessa eläinkirjassa", s. 104,kertoma suomalainen kansansatu "Taivas putoaa", jossa esiintyy Kukko Kuukernuppi.