Mikä on se Juha Vainio laulama ja käänseversio Mä uskon huomispäivään kuka se on laulannut sen alkuperäisen Biisin

Kysytty

Hei mikä on se Juha Vainio laulama ja käänseversio
Mä uskon huomispäivään kuka se on laulannut sen alkuperäisen Biisin

Vastaus

Vastattu

Kappale on alunperin nimeltään Always Laughing, ja sen ovat tehneet Chris Arnold, David Martin ja Geoff Morrow. Discogs-verkkosivuston mukaan se levytettiin vuonna 1975 kaksi kertaa: sekä Joe Brownin että Guys 'N' Dolls -yhtyeen esittämänä.

https://www.discogs.com/search/?q=%22Always+Laughing%22+arnold&type=all