Mikä on pienen kadunpätkän nimi Helsingissä Meiran kahvipaahtimon vieressä kun osa karttapalveluista sanoo että se on sturenkatu ja osa sanoo että…

Kysytty

Mikä on pienen kadunpätkän nimi Helsingissä Meiran kahvipaahtimon vieressä kun osa karttapalveluista sanoo että se on sturenkatu ja osa sanoo että satamaradankatu

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sturenkadun suuntainen osoitenumero 19 Helsingin karttapalvelussa viittaa siihen, että kadunpätkä on Sturenkatua. Osoitetta Satamaradankatu 19 ei karttapalvelusta löydy. Satamaradankadun numerointi päättyy kahdeksaan.

https://kartta.hel.fi/