Mikä on paras tapa vaihto-oppilaalle opiskella suomenkieltä palattuaan kotimaahansa? Onko jokin lastenkirja hyvä kielen opettelussa myös nuorelle? Pitäisikö…

Kysytty

Hei,

Mikä on paras tapa vaihto-oppilaalle opiskella suomenkieltä palattuaan kotimaahansa? Onko jokin lastenkirja hyvä kielen opettelussa myös nuorelle? Pitäisikö siinä olla ääni- ja llukukirja yhdessä?

Onko Mauri Kunnaksen Koirien Kalevala liian vaikea pala vuoden kielikylvyn jälkeen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Äidinkieltä on mahdoton unohtaa vuodessa, joten mikä tahansa suomenkielinen kirja tai äänikirja käy kielen elvyttämiseen.
Mauri Kunnaksen kirjat viihdyttävät kaikenikäisiä.

1 ääntä

Kommentit

Kysymyksessä tarkoitettiin suomessa vaihto-oppilaana olevaa
henkilöä joka palaa omaan kotimaahansa.