Otsikko
Mikä on osu! ?

Kysytty

mikä on osu! ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osu! näkyy olevan rytmiin perustuva peli joka perustuu toisiin, kaupallisiin peleihin kuten Osu! Tatakae! Ouendan ja Elite Beat Agents. Markkinoilla on myös tätä peliä varten suunniteltuja Osu! tabletteja myynnissä.

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

OSU on ihan jännä peli, sitä pelaillu viimeset 6 tuntia kun sen sain tossa ittelleni keploteltua . Osun kautta on tullut löydettyä todella paljon hyviä kappaleita sekä laulajia. Olen käyttänyt XP-Pen Star G430S ( https://www.xp-pen.com/product/52.html ) tablettia Osun pelaamiseen, ja se on ollut erittäin hyvä .