Otsikko
Mikä on kirjailijan nimi joka on asunut Tokiossa ja kirjoissaan hän kertoo olevansa antiikkikauppias hän on nainen ja kirjoittanut useita seikkailu kirjojaan…

Kysytty

Mikä on kirjailijan nimi joka on asunut Tokiossa ja kirjoissaan hän kertoo olevansa antiikkikauppias hän on nainen ja kirjoittanut useita seikkailu kirjojaan Japanista. Olen unohtanut hänen nimensä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailija on nimeltään Sujata Massey ja hänen Japaniin sijoittuvissa kirjoissaan seikkailee antiikkikauppias ja amatöörietsivä Rei Shimura. Kirjoja on suomennettu tähän mennessä kahdeksan, ja niistä uusin on tämän vuoden huhtikuussa ilmestyvä Rei Shimura yakuzan jäljillä. Lisää tietoa kirjailijasta ja kirjoista löytyy kustantajan sivuilta osoitteessa http://www.gummerus.fi/page.asp?sivuID=281&component=/PublishDB/Kirjail…