Otsikko
Mikä on Kajaanin Hokin tämän hetkinen maalilaulu?

Kysytty

Mikä on Kajaanin Hokin tämän hetkinen maalilaulu?

Vastaus

Vastattu

Hokin Facebook sivuilla on päivitys 29.9. klo 15:19"

Kuva poistettu. Etsinnässä maalilaulu Hokille Kuva poistettu.

Kajaanin Hokki kaipailee uutta menevää maalilaulua, ja kappaleen löytämiseen tarvittaisiin hieman apuja. Kommentoi siis alle ehdotuksesi uudeksi maalilauluksi, jonka tahdissa kelpaa tuulettaa! Kuva poistettu.

Arvovaltainen raati valikoi ehdotuksista muutaman vaihtoehdon, joista pelaajat saavat tehdä lopullisen päätöksen.

Kiitoksena avusta arvomme maalilauluehdotusten jättäneiden kesken kahden klubilipun paketin 6.11.2023 pelattavaan otteluun Hokki-KeuPa HT.

Osallistumisaikaa on tiistaihin 3.10. asti. Kuva poistettu.Kuva poistettu." Linkki sivustolle

Sivulta ei löydy uudempaa mainintaa maalilaulusta, joten äänestys lienee vielä kesken.

0 ääntä

Kommentit

Tuo vastaus näyttää liittyvän Hokin tulevaan maalilauluun. Mahdollisesta nykyisestä laulusta ei vastauksessa puhuta.