Otsikko
Mikä olisi paras tapa/reitti ja kulkuneuvo mennä Brysselistä päivämatkalle Luxemburgiin?

Kysytty

Mikä olisi paras tapa/reitti ja kulkuneuvo mennä Brysselistä päivämatkalle Luxemburgiin?

Vastaus

Vastattu

Brysselistä Luxemburgiin pääsee sekä junalla että bussilla. Sekä bussilla että junalla matka kestää noin kolme tuntia, välillä alle ja välillä yli riippuen vuorosta ja liikennöitsijästä.

Väliä liikennöivät useat eri firmat. Matkoja voi hakea esimerkiksi FlixBusin, Belgian Trainin ja Trainlinen ja SNCB Internationalin sivuilta. Google Mapsissa voi tehdä reittihaun Bryssel-Luxemburg ja katsoa, millaisia vaihtoehtoja se tarjoaa.