Mikä oli viimeinen jääkiekko-ottelu, jossa Pavol Demitra pelasi?

Kysytty

Mikä oli viimeinen jääkiekko-ottelu, jossa Pavol Demitra pelasi?

Vastaus

Vastattu

Lokomotiv Jaroslavlin viimeinen ottelu ennen tuhoisaa lento-onnettomuutta (7.9.2011) oli 3.9. kotiareenalla Jaroslavlissa pelattu harjoituspeli Torpedo Nižni-Novgorodia vastaan. Lokomotiv voitti ottelun 5–2 (3–1, 1–0, 1–1). Pavol Demitran tehopisteet olivat 1+0. Hän teki Lokomotivin 4–1-johtomaalin peliajassa 39.03.

Vastauksen antoi
Urheilumuseon tietopalvelu