Mitä suomalaiset pelaajat saivat palkkaa pelatessaan jääkiekon mm- kisoissa ?

Kysytty

Mitä suomalaiset pelaajat saivat palkkaa pelatessaan jääkiekon mm- kisoissa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen Jääkiekkoliitosta vastattiin seuraavasti: Turnauksen ajalta normaali ulkomaan päiväraha. MM-kullasta Jääkiekkoliitto
maksaa kullekin pelaajalle 27 000 euroa, hopeasta 12 000, pronssista 8000 ja
neljännestä sijasta 5000.