Mikä Metson kirjaston ulkoportaita vaivaa?

Kysytty

Mikä Metson kirjaston ulkoportaita vaivaa? Kiviportaissa on oksennusta muistuttavia vaaleanharmaita läikkiä, joita kaikki tuntuvat portaita käyttäessään kiertävän. Mikä rakennusvirhe portaiden ulkonäköä pilaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Portaiden värjäytymisen todennäköinen syy on saumalaastissa. Asiasta on ilmoitettu eteenpäin ja portaisiin on tulossa kuntotarkastus, jossa selvitetään, vaikuttaako asiaan jokin muukin tekijä.