Otsikko
Mikä mahtaa olla suorastaan pysäyttävän syvän ja silti raikkaan ja hyvin tumman punainen kukka, jossa on puhtaan valkea pieni keskusta.

Kysytty

Mikä mahtaa olla suorastaan pysäyttävän syvän ja silti raikkaan ja hyvin tumman punainen kukka, jossa on puhtaan valkea pieni keskusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilman kuvaa tällaiseen kysymykseen vastaaminen on lähinnä arvailua, mutta ainakin rautayrtin (riippuverbena) punakukkainen lajike (muitakin värejä tunnetaan) täyttää mielestäni aika hyvin kuvaillut ominaisuudet.

Heikki Poroila