Mikä mahtaa olla sellainen Muumi-aiheinen tietokirja, jossa ainakin esitellään kaikki muumisarjan hahmot? Muistan lainanneeni sellainen kirjan alle vuosi…

Kysytty

Hei! Mikä mahtaa olla sellainen Muumi-aiheinen tietokirja, jossa ainakin esitellään kaikki muumisarjan hahmot? Muistan lainanneeni sellainen kirjan alle vuosi sitten kirjastosta, mutta en muista sen nimeä. Kirja on suomenkielinen, ilmeisesti melko uusi ja käsittääkseni se on suunnattu lähinnä aikuisille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikki alkuperäiset muumihahmot esitellään Sirke Happosen kirjassa Muumiopas (SKS, 2012).