Mikä mahtaa olla kirjastotoimesta vastaavan kirjastosihteerien keskipalkka tällä hetkellä?

Kysytty

Mikä mahtaa olla kirjastotoimesta vastaavan kirjastosihteerien keskipalkka tällä hetkellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämän hetken tietoa ei ole, mutta lokakuussa vuonna 2003 vastaava kirjastovirkailija sai kokonaisansioina keskimäärin 1757 euroa kuukaudessa. Lähde on "Kuntasektorin ammatit ammateittain 2003. Palkat 2004:8, Tilastokeskus".