Mikä liikkuu ja liikkuu, mutta ei koskaan pysähdy? Mistä kirjasta tähän löydän vastauksen?

Kysytty

Mikä liikkuu ja liikkuu, mutta ei koskaan pysähdy?
Mistä kirjasta tähän löydän vastauksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa tutustua pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistotietokanta Plussasta (http://www.libplussa.fi) löytyviin viitteisiin arvoituksista. Tee asiasanahaku ja kirjoita hakusanaksi arvoitukset. Kirjoja voit kysyä lainaksi eri kirjastoista Helsingissä. Voit myös käydä lähikirjastossasi selaamassa paikalta mahdollisesti löytyviä arvoituskirjoja.