Otsikko
Mikä laulu alkaa sanoilla "Anna mennä"?

Kysytty

Mikä laulu alkaa sanoilla "Anna mennä"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisradion äänitetietokannan, Fono.fi:n mukaan Anna mennä -alkusanoilla alkaa mm. Matin ja Tepon kappale Anna mennä vaan vuodelta 1977, Mamban samanniminen kappale vuodelta 1986 sekä Paha Kaksonen- yhtyeen uudempi esitys Anna mennä 2000-luvulta.

Fono.fi -tietokannan ns kirjastoversio on kaikkien käytössä osoitteessa www.fono.fi
Kappalehaku hakee myös alkusanoja.

Toivottavasti näillä neuvoilla tärppää!