Mikä kirja se oli, jossa päähenkilö (siis suomalainen kirja) tienasi elantonsa pitämällä valmennuksia yritysten ihmisille, eli valmennuksissa ei ollut juuri…

Kysytty

Mikä kirja se oli, jossa päähenkilö (siis suomalainen kirja) tienasi elantonsa pitämällä valmennuksia yritysten ihmisille, eli valmennuksissa ei ollut juuri mitään asiaa, päähenkilö oli hyvä puhuja ja osallistujat eläytyivät johonkin rooliin, ehkä kirjallisuuden pohjalta. - Muuten kirjassa kävellään ympäri Helsinkiä. Minulle tuli mieleen Hotakainen, mutta ei se taida olla hänen kirjansa. Tuleeko teille mitään mieleen? Kirja on ilmestynyt vuosi tai pari sitten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juha Ruusuvuoren romaanissa Stallari, (Helsinki : WSOY, 2009) päähenkilö Oopee Nevakivi on trendikäs johtajakouluttaja ja on kehittänyt OleElämäsiRomaani$+O-metodin.