Otsikko
Mikä kirja on kyseessä? Etsin kirjaa jota luin lapsena. En muista siitä muuta, kuin että siinä on linna ja luulen että siinä on tehtäviä, luultavasti semmosia,…

Kysytty

Mikä kirja on kyseessä? Etsin kirjaa jota luin lapsena. En muista siitä muuta, kuin että siinä on linna ja luulen että siinä on tehtäviä, luultavasti semmosia, joissa pitää etsiä tavaroita. Luulen että siinä oli lista tavaroita ja joka aukeamalta löytyy yksi tavara, mutta en ole varma. Muistan vaan että siinä on aukeama jossa on suihkuja ja suihkuhattuja ja toinen jossa on keittiö. Luulen että kirjassa (ehkä vain yhdellä aukeamalla) järjestetään juhlia. Luin kirjaa noin vuonna 1997, ja se oli mielestäni silloin jo vanhempi. Se ei ole pikkulapsille, vaan vähän vanhemmille, ehkä noin 7 vuotiaille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko etsimäsi Scoular Andersonin piilokuvakirja nimeltään Pulmallinen päivä (ilmestynyt suomeksi 1994)? Kirja on Jyväskylän kirjaston kokoelmissa, kirjastoautossa:
http://jkl226.jkl.fi/Aalto?formid=find2