1990-luvun lastenkirja

Kysytty

Hei,
1990-luvulla minulla oli lastenkirja, jossa sivujen kuvat olivat täynnä yksityiskohtia ja ideana oli etsiä aukeaman kuvasta esimerkiksi eläimiä tai esineitä ja laskea montako löytyy. Kirjan kuvien aiheena oli talo/linna ja eri huoneet siellä. En millään muista, minkä niminen kirja oli ja sellaisen haluaisin jostain hankkia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennäköisesti Scoular Andersonin piilokuvakirja nimeltään Pulmallinen päivä (ilmestynyt suomeksi 1994).