Mikä kirja mahtaa olla kyseessä? Luimme kirjaa innolla joskus 1970-luvulla. Kirjoittaja taisi olla ruotsalainen. Juoni oli kuitenkin sellainen, että kirjan…

Kysytty

Mikä kirja mahtaa olla kyseessä?
Luimme kirjaa innolla joskus 1970-luvulla. Kirjoittaja taisi olla ruotsalainen. Juoni oli kuitenkin sellainen, että kirjan perheen piti ratkoa ongelmia, olla tiettyyn aikaan jossakin jne. Lopuksi he saivat kaikki ratkaistua ja taisivat sitten saada jonkun perinnön tms. aarteen paikan selvitettyä.

En muista kirjasta muuta. Olisipa ihanaa jos sen näin saisi selville.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko etsimäsi kirja Ellen Raskinin mysteeriromaani The Westing Game? Kirja on julkaistu vuonna 1978. Sitä esitellään alla:

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Westing_Game