Mikä kirja ja kirjailija? Kirjassa päähenkilö(mies) muuttaa jonnekin maalle (ehkä unen johdosta?) ja rakastuu viulun tai sellon soittajaan. Hän haluaisi…

Kysytty

Mikä kirja ja kirjailija? Kirjassa päähenkilö(mies) muuttaa jonnekin maalle (ehkä unen johdosta?) ja rakastuu viulun tai sellon soittajaan. Hän haluaisi rakennuttaa tälle naiselle konserttitalon (ehkä viulun tai sellon muotoisen?) ja alkaa keräämään tähän rahaa. Luin puolet kirjasta joskus sairaalassa joten muistikuvat eivät ole kovin tarkkoja, mutta haluaisin lukea kirjan loppuun.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ehdotuksia ei tullut. Kirjaa on kysytty myös kirjastojen valtakunnallisella tietopalvelulistalla.