Otsikko
Mikä kirja? Ainoa muistamani yksityiskohta on, kun pienen paatin kapteeni kusee reelingin yli mereen [jokeen?], ja kirjoittaa jotain muistivihkoonsa. Kirjan…

Kysytty

Mikä kirja? Ainoa muistamani yksityiskohta on, kun pienen paatin kapteeni kusee reelingin yli mereen [jokeen?], ja kirjoittaa jotain muistivihkoonsa. Kirjan kertoja [kysyy ja?] saa selville, että kapteeni on vuosia katsonut kellosta kauanko lorottaa ja laittanut ajat ylös. Tapahtumapaikka on jossain merellä akselilla Florida - Havanna tai jollain Etelä-Amerikan joella.

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi edelleen, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, ehkä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi etsimäsi kirjan. Palaamme asiaan mikäli vain saamme sieltä vastauksen. Vai tietäisikö joku palvelumme seuraajista mikä kirja voisi olla kyseessä?