Otsikko
Mika Kaurismäen elokuvassa Zombie ja kummitusjuna, Zombieta näyttelevä Silu Seppälä ajautuu Istanbuliin ja sen sillan alus -baareihin. Eräässä kohtauksessa…

Kysytty

Mika Kaurismäen elokuvassa Zombie ja kummitusjuna, Zombieta näyttelevä Silu Seppälä ajautuu Istanbuliin ja sen sillan alus -baareihin. Eräässä kohtauksessa turkkilainen mies laulaa haikeata laulua siellä baarissa.

Onko teillä mahdollisuus kysyä joltakin turkin kieltä osaavalta, mitkä ovat nuo laulun sanat, mistä se kertoo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kukaan kirjaston vastaajista ei osannut vastata tähän, mutta osaisiko joku kysymyksen lukijoista auttaa? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.