Etsin suomenkielistä nimeä Ruohometsän kansa -elokuvan kappaleelle, jonka englanninkielinen nimi on Bright Eyes (es. Simon & Garfunkel). Mahtaisiko se olla …

Kysytty

Etsin suomenkielistä nimeä Ruohometsän kansa -elokuvan kappaleelle, jonka englanninkielinen nimi on Bright Eyes (es. Simon & Garfunkel). Mahtaisiko se olla "Katseen mulle vain suot", kuten suom. laulussa ainakin lauletaan? Suom. versio löytyy kyllä elokuvan pätkästä YouTubesta, mutta siinä ei laulua mainita nimeltä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Äänitetietokannan Fono.fi mukaan kyseinen kappale on suomeksi nimeltään 'Katseet' ja sen on äänittänyt Rexi vuonna 1980. Kappaleen on säveltänyt Mike Batt ja suomalaiset sanat on tehnyt Raul Reiman.