Mikä kappale . sanoja ennen kuin se liian myöhäistä on...

Kysytty

mikä kappale . sanoja ennen kuin se liian myöhäistä on...

Vastaus

Vastattu

Hei,

Voisiko kysymäsi kappale olla Jorma Kyrön  säveltämä ja Risto Nyqvistin sanoittama "Vuosien jälkeen". Yhdessä kohtaa kappaletta lauletaan ..." Siksi tänään sulle laulan, ennen kuin liian myöhäistä on. ". Laulu on valssi ja sitä esittää mm Eija Sinikka. Kappale on esimerkiksi Eija Sinikan CD:llä "Vuosien jälkeen: 40 vuotta musiikkitaipaleella", jota on lainattavissa myös Raahen kirjastossa.

Linkit: Voit tutustua lauluun netissä sivuilla lyrics.fi ja youtube.