Mikä ihme möykky on Porin uuden uimahallin Itsenäisyydenkadun puoleisessa julkisivussa. Katolta lähtevä pyöreähkö ja katkaistu ulkoneva.

Kysytty

Mikä ihme möykky on Porin uuden uimahallin Itsenäisyydenkadun puoleisessa julkisivussa. Katolta lähtevä pyöreähkö ja katkaistu ulkoneva.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen möykky on arkkitehdin "arkkitehtoninen näkemys", jolla ei ole varsinaista käyttötarkoitusta. Se on "hyppyaltaan ja hyppytasanteiden luonnollinen jatkumo kattoikkunasta julkisivukuvaan".