Mikä elokuva kyseessä: Muistaisin nähneeni tämän joskus 90-luvulla tv:stä, ja saattaa liittyä Rakkautta ja anarkiaa -leffoihin. Elokuva todennäköisesti…

Kysytty

Mikä elokuva kyseessä: Muistaisin nähneeni tämän joskus 90-luvulla tv:stä, ja saattaa liittyä Rakkautta ja anarkiaa -leffoihin. Elokuva todennäköisesti korealainen tai kiinalainen ja genreltään kung fu. Sijoittui menneeseen määrittelemättömään aikaan. Elokuvan "sankari" lähti kostamaan itselleen väärin tehneille. Hänellä oli muistaakseni miekkoina käsissään (kiinni?) kettingeillä miekat. Eli perus kostoelokuva juoneltaan, mutta jäi mieleen erikoisesta lähtötilanteesta ja sankarin ominaisuuksista. Saatoi olla, että elokuvan juoni liittyi muutenkin noihin miekkoihin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan kyseessä olla elokuva nimeltä The Blade vuodelta 1995?
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Blade_(film)