Mikä elokuva? Äiti ja tyttö ovat puistossa(?) ja tyttö juoksee tielle ja meinaa jäädä auton alle, äiti ehtii pelastamaan tytön, äiti herää sairaalasta (?) ja…

Kysytty

Mikä elokuva? Äiti ja tyttö ovat puistossa(?) ja tyttö juoksee tielle ja meinaa jäädä auton alle, äiti ehtii pelastamaan tytön, äiti herää sairaalasta (?) ja on joutunut toiseen ”ulottuvuuteen” eikä hänellä olekaan tyttöä. Nähnyt joskus 2000-luvun alussa.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla Nelosella 17.11.2001 esitetty Colin Buckseyn Painajaisten kadut (Nightmare street, 1998).

Nightmare Street | Kansallinen audiovisuaalinen instituutti | Elonet (finna.fi)

Nightmare Street (TV Movie 1998) - IMDb

1 ääntä

Kommentit

Kiitos!! Jäänyt niin vahvasti mieleen tämä elokuva ja nimi hukassa ollut kauan! Nyt leffan metsästykseen siis!!