Mielessäni on jo vuosia pyörinyt Raision Sunnuntai-tuotteiden mainos, jossa soi seuraavanlainen laulu: Sä kesytit mut sinä kesänä sun mansikkakakulla, ja me…

Kysytty

Hei!

Mielessäni on jo vuosia pyörinyt Raision Sunnuntai-tuotteiden mainos, jossa soi seuraavanlainen laulu:

Sä kesytit mut sinä kesänä sun mansikkakakulla, ja me muutettiin kohta yhteen mun vanhalla pakulla. Nyt katselen, kun lapset leipoo hiekkakakkuja ...... ja sä laitoit pullat nousemaan. Ja katsoit mua niin kauniisti, kun ruusun sulle hain. Kai aika silloin pysähtyy, iltapäivän sunnuntai.

Tuo pisteiden jono ilmaisee siis sitä, että en tiedä, miten laulu menee kokonaisuudessaan, ja tämä saa minut suorastaan hulluksi. Olisiko teistä apua selvittämään, miten laulu menee tai josko se löytyisi jostakin arkistoista? Kyseessä on varmaan 90-luvulla pyörinyt mainos, jossa esitellään tällainen erittäin onnellinen ydinperhe. Kuvasta en oikein muuta muista, kuin että lopuksi koko perhe nukahtaa iltapäivänokosille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen mainos lauluineen löytyy Youtubesta: https://www.youtube.com/watch?v=edWB62PXLF4.