Otsikko
Mieleeni on jäänyt jostain 1990-luvun lopulta seuraavanlainen laulun kertosäe (melodia päässäni yhä myös). "Ajatuksiin vaipuneena unelmiini matkan teen. Sinut…

Kysytty

Hei!

Mieleeni on jäänyt jostain 1990-luvun lopulta seuraavanlainen laulun kertosäe (melodia päässäni yhä myös). "Ajatuksiin vaipuneena unelmiini matkan teen. Sinut syliini kun suljen, tiedän unen alkaneen." Olen liittänyt sen jotenkin Ninni Martikaiseen - ei hänen "Yöperho"- levytyslaulussaan tällaista kohtaa ole esimerkiksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä laulua ei ole tunnistettu. Sitä on kysytty myös kirjastojen valtakunnallisen tietopalvelulistan kautta. Toivottavasti sitä kautta saadaan vastaus, tai ehkä joku lukija tuntee laulun.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

SUOMEN TÄHTI (LAULAJAKILPAILU) MTV3.

Markus Lampela/ Pilvilinna 1998
Ninni Martikainen/ Le le le, Ajatuksiin vaipuneena, Yöperho 1998
Jouni Apajainen/ Mun sielussa pauhaa, Aurinkoon syntynyt ja Huomisiin 1999
Marco Äijälä/ Mitä sä mulle teet 1999
http://1990-luvunradiomuistelmat.blogspot.fi/2012_07_01_archive.html

Villi veikkaukseni olisi, että kyseessä tosiaan olisi Ninni Martikaisen Ajatuksiin vaipuneena. Esitetty ilmeisestikin siis vuonna 1998 MTV3:n Suomen Tähti -kilpailussa.