Mieheni tilasi kirjastoautoon kirjan. Ilmoitus siitä tuli perjantaina, ja hän olisi noutanut sen maanantaina, mutta auto ei kulkenut. Keskiviikkona olemme…

Kysytty

Mieheni tilasi kirjastoautoon kirjan. Ilmoitus siitä tuli perjantaina, ja hän olisi noutanut sen maanantaina, mutta auto ei kulkenut. Keskiviikkona olemme matkoilla, ja ensi maanantainakin auto on poissa. Lieneeköhän kirja vielä autossa ensi viikon keskiviikkona? Vammaista ei viitsisi "juoksuttaa" turhaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoauto kulki aivan normaalisti maanantaina. Varattua aineistoa pidämme kaksi käyntikertaa kullakin pysäkillä mukana. Tässä kyseisessä tapauksessa asian saisi varmistettua soittamalla Kirjastoauto-osastolle p. 09-31085602, osastolla on päivystys klo 9-15.