Otsikko
Mulla on pari varausta kirjastoautoon/Katajanokka, jotka vanhenee tänään mutta auto tulee Nokalle vasta huomenna. Sekoilin koko viime viikon uusiutuneiden…

Kysytty

Hei

Mulla on pari varausta kirjastoautoon/Katajanokka, jotka vanhenee tänään mutta auto tulee Nokalle vasta huomenna. Sekoilin koko viime viikon uusiutuneiden aikataulujen takia ja kirjat jäivät hakematta. Onko mahdollista antaa niille nyt jatkoaikaa vielä huomiseen, sillä auto tulisi tiistaina seuraavan kerran.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoauto pitää varauksia mukana kaksi pysäkkikertaa, joten ehdit vielä huomenna hakemaan varauksesi.