Mercedes Benz ja kysyisinkin onko missään saatavilla aiheesta kirjoja?(historiaa yms.)Pelkkä netti tietolähteenä ei riitä esitelmää tehtäessä.

Kysytty

Mercedes Benz ja kysyisinkin onko missään saatavilla aiheesta kirjoja?(historiaa yms.)Pelkkä netti tietolähteenä ei riitä esitelmää tehtäessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löytyy kaksi suositeltavaa kirjaa HelMet-kirjastojen kokoelmista:
David Sparrow: Mercedes-Benz legends ja
Brian Laban: Classic Mercedes Benz
Molemmat kirjat ovat englanninkielisiä. Suomen kielellä aiheesta löytyy ainoastaan auton korjausoppaita. Kirjojen saatavuustiedot voi tarkistaa osoitteesta http://www.helmet.fi/