Martti Korpilahden Laulu synnyinseudulle: löytyykö kyseisen laulun nuoteja nuorelle klarinetistille?

Kysytty

Martti Korpilahden Laulu synnyinseudulle: löytyykö kyseisen laulun nuoteja nuorelle klarinetistille?

Vastaus

Vastattu

Laulu synnyinseudulle on Aulis Raitalan sävellys. Sanat ovat Martti Korpilahden tekemät. Siitä ei ole nuottia, jossa olisi klarinetille tehty sovitus. Jyväskylän kaupunginkirjastosta löytyy muutama nuotinnos kyseisestä kappaleesta. "Perinnemaisemia lauluin" -kokoelmassa olevassa versiossa on sanat ja melodia. "Aulis Raitalan sävellykset" niminen julkaisu sisältää yksinlauluversion (lauluääni ja piano) sekä sekakuoroversion.

Aineistoa voit hakea ja sen saatavuuden tarkistaa verkkokirjastosta:

www.keskikirjastot.fi

Voit myös soittaa Jyväskylän kaupunginkirjaston (pääkirjaston) musiikkiosastolle: