Margit Sandemolla pitäisi olla kirjasarja Valon valtakunnan legenda, Tunturilaakson historia, Mustat ritarit ja Taikariimut ja jotain yksittäisiä kirjoja…

Kysytty

Margit Sandemolla pitäisi olla kirjasarja Valon valtakunnan legenda, Tunturilaakson historia, Mustat ritarit ja Taikariimut ja jotain yksittäisiä kirjoja. Onkohan niitä mitään saatavilla mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Margit Sandemolta on suomennettu yli kahdeksankymmentä teosta. Täydellisen luettelon voi saada Fennicasta, Suomen kansallisbiliografiasta, joka on vapaasti käyettävissä internetissä, osoitteessa
https://fennica.linneanet.fi/ . Haku-painikkeesta saa esille hakuruudun. Hakutavaksi voi valita haun joko tekijän tai teoksen nimen mukaan. Kaikki tietyn sarjan teokset saa listattua kirjoittamalla 'Haku teoksen nimellä'-hakuruutuun kyseisen sarjan nimen.

Antamillanne kirjasarjan nimillä haku ei tuottanut tulosta, ts. niitä ei ole suomennettu.

Tietoa Margit Sandemosta ja hänen kirjoistaan löytyy esimerkiksi Wikipediasta, osoitteesta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Margit_Sandemo#Kirjallisuutta .