Maksoin lainausmaksuni Oodissa jo aikoja sitten. Se on kuitenkin omissa tiedoissani. Miksi?

Kysytty

Hei, maksoin lainausmaksuni Oodissa jo aikoja sitten. Se on kuitenkin omissa tiedoissani. Miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Nyt näköjään kortillasi ei ollut maksua. Olisiko ollut vain viive, niitä ei ole kyllä ennen ollut kuin max viiden minuutin mittaisia. Ehkä virkailija teki valitettavan virheen, mikä sekin on tälläisessä perusrutiinissa outoa. Olisi kannattanut kysyä suoraan Oodista. Yleensäkin käytännön kirjastoasioissa kannattaa ottaa yhteyttä käyttämäänsä kirjastoon.