Mahtaako tällaista kuvaa Tavivaaran siunauskappelista löytyä suurempana. Tämä Rovaniemen seurakunnan verkkosivuilla julkaisema on niin vähäpikselinen, ettei…

Kysytty

Mahtaako tällaista kuvaa Tavivaaran siunauskappelista löytyä suurempana. Tämä Rovaniemen seurakunnan verkkosivuilla julkaisema on niin vähäpikselinen, ettei siitä ole ystäväni muistokirjaan A4 kokoiseksi taustakuvaksi

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Valittevasti emme löytäneet muita kuvia kuin tuo Rovaniemen seurakunta ja  jteppo.fi -sivulla olevat.