Luin vuosia sitten klassikkokirjan, mutta olen unohtanut kirjan nimen. Kirjassa rakennettiin dekkari/trillerityyppisesti öljyputkea Tyynellevaltamerelle…

Kysytty

Luin vuosia sitten klassikkokirjan, mutta olen unohtanut kirjan nimen.

Kirjassa rakennettiin dekkari/trillerityyppisesti öljyputkea Tyynellevaltamerelle. Mukana oli teknologiavakoilua ja terästeollisuuden kehitystä. Osaisitteko auttaa, mikähän kirja mahtaa olla kyseessä? Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla Hans Dominikin teos Teräksinen salaisuus?

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_8933

2 ääntä

Kommentit

Mahtavaa! Juurikin tuo teos kyseessä! Kiitos!