Luin n. 10v sitten kirjan missä oli monta erillistä kauhutarinaa ja yksi niistä oli sellainen missä pojalla oli kyky lentää/leijua ja tarinan lopussa poika…

Kysytty

Luin n. 10v sitten kirjan missä oli monta erillistä kauhutarinaa ja yksi niistä oli sellainen missä pojalla oli kyky lentää/leijua ja tarinan lopussa poika lentää tytön kanssa korkealle korkeuksiin ja tiputtaa tytön kuolemaan. Mikä kirja saattais olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin Viitta Joe Hillin kokoelmasta "Bobby Conroy palaa kuolleista ja muita kertomuksia" (Tammi 2009). Kiitokset avusta scifi- ja fantasiasivusto Risingshadowin yhteisölle ja erityisesti käyttäjälle Eija.