Otsikko
Luin Kirjastot.fi -sivuilta Lempi(Mieli?)kirjan päivästä marraskuun alussa. Haluaisin tarkistaa päivää koskevat tiedot opintojani ja niihin liittyvää pientä…

Kysytty

Luin Kirjastot.fi -sivuilta Lempi(Mieli?)kirjan päivästä marraskuun alussa. Haluaisin tarkistaa päivää koskevat tiedot opintojani ja niihin liittyvää pientä näyttelyä varten. Kysyisin samalla, voinko saada jostain aiheeseen liittyvän julisteen, jollaisen näin mm. Lapuan kirjastossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mielikirjapäivää (Aleksis Kiven päivänä 10.10) koskevia tietoja löydät tapahtumaa organisoivan Lukukeskuksen sivuilta, http://www.lukukeskus.fi/lukukampanjat/mielikirjapaiva/ . Voit tehdä tiedusteluja aiheesta ja siihen liittyvästä materiaalista Lukukeskuksesta. Yhteystiedot ovat seuraavat: Lukukeskus – läscentrum, PL 8 (Linnunlauluntie 7), 00531 Helsinki, puh. 09-774 6110, lukukeskus@lukukeskus.fi.